Translate

2012. november 1., csütörtök

Bed-Stuy

Ez egy régi bejegyzés, de végre eljutottam oda, hogy feltöltsem a fotókat.
Szóval 12 napja át is költöztem egy teljesen másik helyre, de valójában csak 7 buszmegállóval északabbra. Crown Heights nyugat-karibi és szegény feketék által lakott közössége után ez már Bed-Stuy, azaz Bedford-Stuyvesant, jól láthatóan közép-osztálybeli, főként feketék által lakott negyed (bár elég sok befalazott lakást látni). Ja, volt saját szobám, melegvíz, és két fürdőszoba 4 emberre... Sok híres rapper származik innen, de mostanában nem hallani a fegyverek ropogását (legalábbis azon a környéken, ahol én éltem).
Egy igazi brownstoneban laktam:
Brownstone
Lots o' brownstones

És az utolsó időszakra egy cukorfalat hálótársam is akadt Hugo személyében:

Igen, ebben a nem túl nagy ketrecben aludt. Meg néha a párnámon, a kis szemét.

És pörögnek a napok, eszméletlen sebességgel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése